Sensuality and simplicity

Philips verkoopt sinds kort seksspeeltjes. Of, zoals Philips zelf zegt: ‘opwindende Sensuele stimulators’. In welke productcategorie horen die trildingen thuis?

Beeld en geluid? Nee. Het stimuleren gaat weliswaar met veel gekreun gepaard, zelf zoemt het ding alleen maar ‘verleidelijk’.

Verzorging voor moeder en kind? Beter van niet. Voordat je het weet licht een speciaal arrestatieteam je met stimulator en al van je bed.

Persoonlijk verzorging? Een goede kandidaat. Zeker omdat in deze categorie ook de scheerapparaten zitten die, net als de stimulators, moeiteloos ‘al uw contouren volgen’.

Toch maar een nieuwe categorie: Relationship Care. Dat klinkt sympathiek, maar is natuurlijk gewoon een eufemisme voor sex. Net als die ‘meest intieme contouren van de man’ overigens.

Gelukkig draait de slogan van Philips niet zo om de hete brei heen. Die is en blijft lekker simpel:

Sensuality and simplicity, let’s make things hotter!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>